Pojazdy, maszyny i inne po firmie budowlanej - 65% wartości

Dodane: Czwartek, 24 Lipiec, 2025  21:50
45 997,25 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Pozostała motoryzacja
  • Stan:Używane

Opis oferty

Syndyk Masy Upadłości Elbląskiego Przedsiębiorstwa Robót Telekomunikacyjnych sp. z o.o. w upadłości ogłasza konkurs ofert - w tym także konkurs z możliwą licytacją - na ruchomości w postaci pojazdów mechanicznych, urządzeń, maszyn i mebli. Wykaz ruchomości pozostałych do sprzedaży znajduje się w sekcji ZDJĘCIA.

Konkurs ofert bez licytacji:
1. Ceny podane w ogłoszeniu stanowią ceny brutto (zawierają już podatek VAT). Syndyk dokonuje sprzedaży na podstawie faktury VAT.
2. Syndyk sprzedaje ruchomości w konkursie ofert wybierając ofertę z najwyższą zaoferowaną ceną, nie niższą niż cena wywoławcza wskazana w wykazie ruchomości.
3. Płatność za daną ruchomość musi nastąpić w całości przed wydaniem przedmiotu sprzedaży.
4. Ruchomości znajdują się w Olsztynie oraz Elblągu. Oferent ma możliwość zapoznania się z ruchomościami po uprzednim, mailowym ustaleniu z Syndykiem terminu oględzin. Adres e-mail na zdjęciu.
5. Oferty należy składać w terminie do 25 sierpnia 2025 r. włącznie, mailowo na adres wskazany w wykazie ruchomości – umieszczony w ogłoszeniu bądź sekcji Zdjęcia lub korespondencyjnie na adres Kancelarii Syndyka: al. M. J. Piłsudskiego 11/17 lok. 400, 10-575 Olsztyn.
6. Wycenę ruchomości oraz ich opis syndyk przekaże zainteresowanym po uprzednim kontakcie mailowym - mail wskazany w wykazie ruchomości. W tytule maila proszę wpisać: „Zapytanie o ruchomości EL1E/GUp/4/2024”
7. Oferta powinna zawierać konkretne wskazanie składnika majątku wraz z numerem inwentarzowym (znajdującym się po lewej stronie od nazwy składnika – w wykazie ruchomości), dane kontaktowe, oferowaną cenę oraz podpis – własnoręczny lub elektroniczny (w przypadku ofert mailowych).
8. W przypadku jeżeli zgłosi się więcej niż jeden zainteresowany Syndyk wybierze ofertę bardziej korzystną cenowo. O wyborze oferty Syndyk poinformuje wybranego oferenta. Cena powinna zostać zapłacona na rachunek wskazany przez Syndyka przed wydaniem przedmiotu sprzedaży.
9. Rękojmia z tytułu sprzedaży jest wyłączona. Syndyk nie udziela gwarancji na sprzedawane ruchomości.
10. Kupujący ponosi wszelkie opłaty, podatki i koszty związane z zawarcie umowy kupna-sprzedaży.
11. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania i unieważnienia możliwości składania ofert bez podania przyczyny.
12. W pozostałym zakresie obowiązują przepisy prawa upadłościowego i kodeksu cywilnego.

Konkurs ofert z licytacją:
1. Ceny podane w ogłoszeniu stanowią ceny brutto, do których doliczony został już podatek VAT. Syndyk dokonuje sprzedaży na podstawie faktury VAT.
2. Syndyk sprzedaje ruchomości w konkursie ofert wybierając ofertę z najwyższą zaoferowaną ceną, nie niższą niż cena wywoławcza wskazana w wykazie ruchomości, zaś w przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert na dany składnik majątku, ogłoszona zostanie licytacja przedmiotu sprzedaży.
3. Oferty należy składać w terminie do 25 sierpnia 2025 r. włącznie, mailowo na adres wskazany w wykazie ruchomości – umieszczony w ogłoszeniu bądź sekcji Zdjęcia lub korespondencyjnie na adres Kancelarii Syndyka: al. M. J. Piłsudskiego 11/17 lok. 400, 10-575 Olsztyn.
4. Ewentualna licytacja odbędzie się 26 sierpnia 2025 r. w Elblągu. Dokładne miejsce licytacji zostanie wskazane drogą elektroniczną (mailową) lub telefonicznie.
5. Ceną wywoławczą w przypadku licytacji będzie najwyższa zaoferowana cena w konkursie ofert.
6. W przypadku, gdy do licytacji nie przystąpi żaden oferent wyłoniona zostanie oferta z najwyższą ceną złożoną w konkursie ofert.
7. Płatność za daną ruchomość musi nastąpić w całości przed wydaniem przedmiotu sprzedaży.
8. Oferent ma możliwość zapoznania się z ruchomościami po uprzednim, telefonicznym ustaleniu z Syndykiem – w zakładce kontakt, terminu oględzin. Oględziny zostaną zorganizowane jednokrotnie w terminie do składania ofert.
9. Wycenę ruchomości oraz ich opis ze zdjęciami syndyk przekaże zainteresowanym po uprzednim kontakcie mailowym – mail wskazany w wykazie ruchomości. W tytule maila proszę wpisać: „Zapytanie o ruchomości EL1E/GUp/4/2024”
10. Oferta powinna zawierać konkretne wskazanie składnika majątku wraz z numerem inwentarzowym (znajdującym się po lewej stronie od nazwy składnika – w wykazie ruchomości), dane kontaktowe, oferowaną cenę oraz podpis – własnoręczny lub elektroniczny (w przypadku ofert mailowych).
11. Rękojmia z tytułu sprzedaży jest wyłączona. Syndyk nie udziela gwarancji na sprzedawane ruchomości.
12. Kupujący ponosi wszelkie opłaty, podatki i koszty związane z zawarcie umowy kupna-sprzedaży.
13. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania i unieważnienia możliwości składania ofert bez podania przyczyny.
14. Warunkiem złożenia oferty jest wpłacenie wadium w wysokości 10% wartości oszacowania (nie wartości oferty) przedmiotu, na który Kupujący składa ofertę. Wadium należy uiścić na rachunek bankowy Spółki podany po uprzednim kontakcie mailowym.
15. W pozostałym zakresie obowiązują przepisy prawa upadłościowego i kodeksu cywilnego.
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Kancelaria Syndyka
Konto firmowe
Na Lento.pl od 30 maj 2025
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków